2009-08-19

Lätt uppdatering

Det har inte blivit mycket skrivande i bloggen sen jag kom hem. Men jag känner inte för det lika mycket längre... A ja, tänkte köra med en kort bilduppdatering över de senaste två veckorna för de som är intresserade.
-
Det årliga landet-besöket i Norrtälje med tjejerna:
-
Kär återträff på stan med gamla roomisen:
-
Badäventyr med älskade systerdottern:
-
Träff med senaste tillskottet i gänget:
-
Au pair "reunion" i Örebro:
-
"Tjejerna" och "killarna" har en av sina vanliga träffar:
-
Och nu senast 160-årskalas med halva Jakobsberg (även känd som årets fest):
-
Och nu i veckan är jag tillbaka på posten. Det var nog det mest väsentliga som hänt sen jag kom hem. Ska sätta igång med komvux nästa vecka så då får ni inte komma och locka med massa roliga planer, jag måste fokusera på skolan(!) så jag kan få det avklarat nån gång.
Kommande schemat ser ut så att ikväll blir det pop-quiz på DBK (DrickBar och Kök), imorgon blir det middag och guitar hero med tjejerna, på lördag är det kräftskiva och nästa helg är det dags för lite pop på popaganda-festivalen. Over and out!

Inga kommentarer: