2008-04-23

Jag har...

( ) hamnat på sjukhus/akuten /hmm... kanske
(x) förlorat någon jag älskade
( ) dödat någon
( ) bakat sockerkaka
( ) velat dö /aldrig
(x) lyssnat på samma låt en hel natt
( ) ätit godis istället för att gråta
(x) varit ordlös
(x) hatat värme
(x) skrivit på någons arm
(x) dissat någon som ringt på min mobil
(x) dissat någon som gillar/gillat mig
(x) hatat någon som jag egentligen älskar /många gånger
(x) ångrat mig
(x) varit svartsjuk
(x) har ätit middag med någon jag tycker om
(x) tror på det övernaturliga /faktiskt
( ) har hatat mina föräldrar /aldrig
( ) ätit jättemycket och sedan spytt
( ) hatat min kropp och mitt utseende
( ) spelat gitarr
(x) sjunger i duschen
(x) har sett någon döende
( ) har vibrerat av nervositet
(x) tagit någon på asset
( ) slängt porslin i väggen /nä, men skulle vilja
( ) tycker att pengar är viktigare än nåt annat
( ) gillar inte då folk frågar mig saker
( ) drömmer ofta mardrömmar
(x) skulle kunna döda för någon /förmodligen
(x) har ett smeknamn
( ) somnat på golvet
(x) hånglat på tunnelbanan/stationen
(x) åkt buss genom halva sverige
( ) kastat mig framför ett fordon
( ) brutit kontakten med någon för en kyss
( ) tagit min kompis flickvän/pojkvän
(x) cyklat utan händer
(x) känt mig som ett as
( ) kysst mig själv i en spegel
(x) viskat i någons öra
(x) skrapat upp knäna
(x) tuggat på ett grässtrå
(x) hållt i en orm
( ) trott att jag varit odödlig
( ) kastat min telefon i vattnet /också nånting jag skulle vilja göra
(x) vaknat av att jag gråter
(x) har gråtit i någons närvaro
(x) önskat mig ett liv med en speciell person
( ) har sprungit en kilometer utan uppehåll /usch vad man är otränad
( ) har aldrig ätit fisk
(x) har en sett en film mer än tjugo gånger
( ) kysser med öppna ögon
( ) gillar att städa
(x) har varit lunarnörd /definiera nörd
( ) kan tre eller fler språk
( ) har bra självförtroende
( ) tror på gud /njae
( ) är en negativ jävel
(/) drömt att jag varit död /drömt att jag dött
(x) trivs med min kropp
(x) är dålig på att säga nej
( ) har någon gång känt dödslängtan
( ) avskyr matte
( ) har varit på hultsfredsfestivalen
(x) har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet /varje gång jag ser dem
(x) hade gosedjur som liten /många
(x) har förlorat en nära vän
( ) är emot abort
(x) faller nästan alltid för fel personer /annars skulle jag väl varit med rätt person vid det här laget
(x) skulle kunna ge vad som helst för någon just nu
( ) gillar muskler /på vem då?
( ) hatar mjölk
( ) tycker att alla som inte kan slåss är veklingar /våld är för veklingar
( ) verkligen hatar att gå till tandläkaren
( ) gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
(x) vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
(x) älskar någon /många

Inga kommentarer: