2010-08-01

Dags att skriva ett riktigt blogginlägg kanske?

Sitter och varvar ner lite framför datorn innan det är dags att smyga in till pojken och sängen. Kom hem från jobbet för ca en halvtimme sen och glad som en tupp var jag (vet inte om tuppar är speciellt glada djur, men vi kan väl låtsas det för sakens skull). Jag fick hjälpa till och inventera baren ikväll och med tanke på allt man hört om inventeringar så trodde jag att jag skulle bli kvar där hela natten. Men icke sa nicke, det gick som smort och jag hann till och med med ett tidigare tåg än vad jag brukar när jag stänger en lördagkväll. Trrrrrevligt!
-
På tisdag har jag ännu en veckas semester, sweeeet! Då ska jag försöka hinna ikapp mitt sociala liv lite tänkte jag. Sen Vapiano och Steve och flytten så har utrymmet för det minskat ganska rejält och det börjar bli dags att göra nånting åt det tycker jag. Och nästa vecka är en utmärkt tid att börja ta tag i det!
-
Nu väntar sängen. God natt på er *mwaah*

Inga kommentarer: