2007-11-22

Västerås nästa!

Så var det bestämt då; Västerås blev helgens slutdestination. Det ska bli skitkul att äntligen få träffa min lilla rumskompis igen. Lite sorgsen är jag dock över att jag kommer missa årets crew-reunion, meeeeeen de känslorna är det bara att förtrycka så mår man finfint igen.

På tal om crewet så har årets crew-bilder (äntligen!) blivit upplagda. Så om man är intresserad av att se hur jag levde i somras är det bara att gå in på: http://www.clubupstairs.gr/ eller http://69.65.98.7/index.php?option=com_content&task=view&id=19&Itemid=37 Där kan man hitta allt och lite till som handlar om Club Upstairs, Sol y Mar eller det trevliga Kos-livet i allmänhet.

För att återgå till nuet: den här veckan har jobbet/n lugnat ner sig lite så nu har jag haft lite tid att andas igen. Och så har jag tagit fredag-lördag ledigt så jag kan åka bort och ta det lugnt (aka. festa gärnet) och träffa gamla kompisar. Jag har jobbat varje helg de senaste fem veckorna så jag tänker unna mig ett par kvällars "avslappning". ;)

Och på tal om avslappning tror jag det är dags att gå och sussa nu. Helgen är inte här riktigt än och det finns fortfarande jobb att göra. God natt!

Inga kommentarer: