2008-05-12

Planer, planer, planer.

Bara en massa planer. Aldrig nånting som faktiskt sätts i verket. Aldrig nåt som händer.
-
Det var faktiskt meningen att det här skulle bli ett glatt inlägg, där jag skulle skriva om alla roliga saker som kommer hända de närmaste månaderna. Men jag gjorde misstaget att läsa mitt förra inlägg, och helt plötsligt blev jag lika nedstämd som jag var när jag skrev det. *bläsch*
-
Men istället för att sitta här och skriva ännu fler deprimerande saker som bara kommer göra att jag känner mig ännu värre så tänker jag följa den ordinarie planen. Här är en lista över allt jag måste få gjort:
-
Jag ska/måste...
1. ringa Apollo och kolla flygbiljetter till Kos
2. mejla till AuPairInAmerica ang. min hälsorapport
3. kolla tåg/flyg till Gbg
4. bestämma när jag ska praktisera på Marias dagis och sen ringa Maria
5. göra ett semester-schema till jobbet
6. hjälpa syster med bröllopskorten
7. bestämma vad jag ska ha på mig på studentskivan med temat "Kom som du inte är"
8. (kanske) åka in till stan och köpa den där klänningen som jag egentligen inte har råd med
9. plugga!
-
Onsdag: Posten på dagen. HL på kvällen. A's studentskiva på natten.
Torsdag: Plugg på dagen. HL på kvällen.
Fredag: Lunch m. Malin. HL på kvällen. Utgång på natten?
Lördag: Sovmorgon. Middag m. Malin. Ricko's på kvällen?
Söndag: Ledig hela dagen.
-
Juni-planer: Göteborg. AuPair-intervju. Midsommar. Alex 20 år.
Juli-planer: Kos.
Augusti-planer: Bellas landställe. Börja plugga igen?
-
So there you have it. Lägg till en massa arbetsdagar och ett antal "fikor" så har du mitt liv i en liten ask. Som det kommer se ut de närmaste månaderna i alla fall.

1 kommentar:

Alex sa...

Så börjar man vänja sig vid att inte gå in på din blogg och SCHOPFF så dyker det upp en massa massa inlägg när man dyker in en dag:D Det gillar vi. Se! Nu kan jag se vad du har för dig om dagarna igen, så nu kan jag börja planera in dig i mitt liv igen, hihi ;-) Så att på torsdag har jag planerat in en telefondate oss i mellan (jag såg på ditt tidsschema att det borde funka). Så någon gång när du sitter med ditt tråkiga plugg i ditt tråkiga liv så kommer jag ringa och STÖRA. Sen om det blir lika tråkigt återstår väl att se ;-D. ÄLSK