2008-05-31

Tidig 20-årspresent

Det här är så sjukt så det är inte sant. Sjukt. SJUKT! Jag är fortfarande chockad...
-
Klockan var tio över tolv idag när min mamma kom in i mitt rum och sa "Nu är det dags att gå upp!". Hon skulle iväg och hjälpa min mormor som fyller år idag, (jag ska dit till halv tre.) Jag mumlade nånting till svar och vände på mig för att somna om.
Ett par minuter senare kom hon in igen och sa "Nu får du gå upp. Jag måste gå, men jag har en liten present till dig först." Jaha tänkte jag, undrar vad det kan vara. Tankarna har inte riktigt kommit igång en men jag hinner tänka att det kanske är kläder. Kanske ett sommarplagg av nåt slag. Eller en bok. Jag hade ingen aning. Sen kom jag på det! Det var ju så klart de där biobiljetterna som jag hade sett liggandes på bänken igår när jag kom hem från jobbet. Så jag gick ut i köket och där låg de(!) och brevid dem låg det en ask med mitt namn på. Jaha... Så jag hade fel. Jag tar den lilla asken och öppnar den...
-
-
-
...och där ligger ett par bilnycklar.
*tystnad*
Bilnycklar.
*ännu mera tystnad*
BIL - nycklar
*chock*
B I L N Y C K L A R ! ! !
-
-
-
Fattar ni hur galet det här är?! Inom loppet av ett par minuter har jag blivit ägare till en liten grön Huyndai Accent.


Krejsi!
Great Trench below!

Inga kommentarer: