2008-06-22

Sundays sucks!

Shit, vilken otroligt TRÅKIG dag det här har varit! Jag förstår inte... Jag kan inte räkna upp en enda grej jag har gjort sen jag vaknade och det var nio timmar sen. Jo förresten det kan jag: Jag har ätit frukost. Jag har sovit. Jag har ätit middag. Jag har vilat. Jag har stirrat ut i luften. Jag har tittat på dåliga TV-program. Jag har gått fram och tillbaka i lägenheten.
-
Skrivit lite i min blogg har jag gjort också. Men jag vet inte om det räknas som skriva när jag har börjat på typ 14 inlägg och sen gett upp efter två meningar för jag får idétorka.
-
I vanliga fall på såna här dagar har man en mamma i närheten som man kan gråta lite hos. Men inte ens det kan jag göra. Nä, för hon ligger vid en pool nånstans och solar i 40-graders värme. Och tanken på det gör ju att jag mår ännu bättre eller hur, NOT!
-
Allt är bara bläsch idag.

Inga kommentarer: