2008-08-11

Hmm... Det där jättelånga inlägget om Kos som jag skulle skriva har fortfarande inte börjat ta form. Jag tror att jag imorgon, får ta och gräva fram de där dagboks-sidorna jag skrev där nere och försöka få lite inspiration av dem. Om inte det hjälper vet jag inte vad som kommer hända. Det lär sluta med att jag inte skriver nåt över huvudtaget, och den tanken tycker jag inte om. Jag vill kunna gå tillbaka om några år och läsa i min blogg om vad som hände på Kos under min semester 2008. Jag får ta och styra upp det där. Så länge tänkte jag ta och roa er med några väl utvalda bilder från Sommaren Kos 08:
-
Women in Black - den första av väldigt väldigt väldigt många gruppbilder
Strandflickor
Pasta och korv - den nationella maträtten på Kos
Kackerlacka på vift

Flirt - Robert stöter på Lisa för fullt (och får *evil eye* av Richard)

Båtresan - K & N i det stora blå
Les Pirates - Caribbean-tema och gruppbild nr 218
Pratar du med mig eller pratar du med en elefant?
Malin och Carro tillsammans igen

The Dutch Guys - delar av dem i alla fall

Dags att säga hej då - utanför Nitsa i väntan på taxi

Inga kommentarer: