2010-04-17

Är så sjukt trött idag! Känns som att jag inte slappnat av ordentligt på flera veckor. All vaken tid har tillbringats antingen på jobbet eller med Steve. Syster och systerdotter träffar jag knappt längre och lägenhetsletandet går riktigt trögflytande för tillfället. Tror dock att jag bestämt att jag kommer flytta tillbaka till lägenheten tills dess att jag hittar nån ny att byta till. Killarna flyttar ut om två veckor och det känns som att det är läge att lämna systerns näste nu. Det kommer bli tajt med pengar ett tag men det får jag ta och leva med. Om inte annat har jag ju kärleken att trösta mig med under tiden.
Ikväll är det 18-årsfest på menyn. Diyars lillasyster fyller år och vi är alla bjudna på middag och partaj hemma hos dem. Det kommer bli hur mysigt som helst! Ska bara se till att trycka i mig massa coca-cola innan så jag orkar med hela kvällen. Over and out!

Inga kommentarer: