2010-04-10

Carro is officially off the market

Känns som att det är dags att introducera den verkliga anledningen till varför jag inte skriver lika mycket i bloggen längre. Visst, sen jag började jobba har antalet blogginlägg per månad minskat drastiskt, men de senaste veckorna har det gått ner ännu mer och personen ni har att skylla på är Mr. Steve Demir.

På Café Opera med jobbet i Februari:
-
För en sisådär två och en halv vecka sen gick jag och blev swept off my feet av den här mannen (hur det hände är det ingen som vet, han är inte direkt skicklig när det kommer till kvinnor).

Och för ungefär tre dagar sen hände det här:
-
Som ni alla vet är allt som händer på Facebook sanning så från och med nu har jag alltså lagt mitt vilda singeliv på hyllan (mitt vilda bloggliv också tydligen). Och jag kunde inte vara lyckligare...

1 kommentar:

Unknown sa...

Nu har jag blivit en aktiv läsare av din blogg också! :)
Puss!

Steve out!