2010-04-03

Färre blogginlägg och mer känslor

Det verkar som att ni får vänja er vid att blogginläggen blir lite mer sporadiska nuförtiden. Känner liksom att jag inte har lika mycket på hjärtat som jag vill dela med mig av här längre. Fast om jag känner mig själv rätt så lär det nog inte ta alltför lång tid innan det vänder. Erfarenheten säger mig att det alltid kommer finnas perioder när det enda jag vill göra är att pränta ner mina tankar på papper (eller i det här fallet ett tangentbord). Men för stunden tror jag de kommer få ligga på is ett tag. Offentligt i alla fall. Icke-offentligt fullkomligt sprudlar jag av tankar och känslor, men det kommer jag som sagt inte ta upp här...
Nu är det sängen som gäller. Ska ladda inför morgondagen då det först blir påskgrillning, sen jobb och till sist utgång med tjejerna. (Negar är nämligen hemma i Sverige en vända och det firas med buller och bång!) God natt världen!

Inga kommentarer: