2007-12-26

Bortskämd?

Julklappar!
Även fast det blev lite bråttom där på slutet så hann jag öppna mina julklappar innan jag stack iväg till jobbet och jag börjar känna mig riktigt bortskämd. Jag fick allt som stod på min önskelista och lite till. Jag som trodde att hela grejen med att ta studenten och börja jobba var ett tecken på att man börjar bli vuxen och inte behöver få en massa paket längre. Fast med min familj och mina syskon så kommer jag alltid vara "den lilla" och då får man ta alla för- och nackdelar som hör till.

Julklappar!
Parfym
Körlektion
"Gossip Girl - You know you love me"
"Gossip Girl - Allt och lite till"
"Gossip Girl - Bara i din fantasi"
"The Game"
Pengar till körkortet
Täcke och kudde
Vantar
Strumpor
Nyårsklänning
Trisslott
CD-skiva

Julklappar!
Julafton är över men jag har fortfarande en del julklappar att ta hand om. Jag har fortfarande inte träffat nån av mina kompisar som ska få paket så det måste jag ta hand om så fort jag få chansen. Sen har jag två paket som ligger kvar på köksbordet och väntar på att skickas iväg till mina kusiner i Borlänge.
.
Julafton!

GOD JUL!

Inga kommentarer: