2008-03-28

Bok-prostitutionen fortsätter

Nyinköpta böcker:

Girl in Times Square av Paullina Simons
  • lånade den av Nakita för ca 2 år sen och blev fullkomligt förälskad, nu tyckte jag att det var dags att den tog plats i min bokhylla.

The Summer Garden av Paullina Simons

  • köpte för att jag ville läsa något mer av Paullina Simons, upptäckte när jag fått hem den att det är tredje boken i en serie så nu måste jag läsa de första två först.
Konsten att läsa tankar av Henrik Fexeus
  • en bok om att lära sig att förstå sitt eget och andras undermedvetna (typ), genom att tolka kroppsspråk, hållning, tonläge, etc. Snart så kommer jag vara expert och inget ni säger eller gör kommer undgå mina skarpa sinnen! ;)

Pågående böcker:

Vägen till Jerusalem av Jan Guillou
  • den första boken i Jan Guillous kända serie om Arn. Jag tyckte det var dags att börja läsa mer svenska författare och Jan Gulliou verkade vara en bra plats att börja. Men jag måste säga att den är svårare att komma igenom än vad jag väntat mig, och jag hoppas bara att den inte kommer bli ännu en av min tjugoelva böcker som står påbörjade i min bokhylla.

Inga kommentarer: