2008-03-19

Halkbana

Nu känns det äntligen som om jag börjar komma nån vart med körkortet. Jag vet att jag har sagt det förrut och sen börjat klaga igen på att det går så långsamt, men nu börjar jag verkligen känna att det är inom räckhåll. Jag har klarat teoriprovet, jag hade min riskutbildning idag, jag har landsvägskörning nästa vecka och sen... Om 2½ vecka... Då... Uppkörning!!! Usch :D Jag bara hoppas att jag klarar det. Jag är inte nervös eller så, det känns bara som slöseri med energi att vara det, men det skulle verkligen vara trevligt om jag klarade uppkörningen på första försöket. Jag orkar inte gå runt här och vänta flera veckor på att få göra det igen och ta ännu fler lektioner och slösa ännu mer pengar... Jag har gjort det i snart tre månader nu och det räcker mer än väl.
Håll tummarna för mig, den 7 april smäller det.

Inga kommentarer: