2009-09-07

Hösttider = partytider

Förutom alla födelsedagskalas som är på gång så är det två stora fester inplanerade de kommande veckorna. Allra först kommer Neggis avskedsfest som, om man bortser från själva avskedet, kommer bli BÄST. Jag menar, vad kan gå fel när partytemat är Hollywood. Det kommer bli glitter och glamour och hela köret. För att sen inte glömma att det kommer bli en jäkla massa humor! Karaktärer som ryktas dyka upp är bl a The-Grudge-tjejen, Cameron Diaz i Den där Mary och kanske till och med självaste Oscar's-statyetten. Så imorgon blir det till att raida stan i jakt på den perfekta outfiten. Buttericks och Panduro står först på listan, efter det får jag improvisera. Önska mig lycka till.
Sen är det så att min lilla moster går och fyller år i början på oktober. Och det ska firas med buller och bång! (Buller och bång? Är det ens ett uttryck?) 67 personer är det meningen att vi ska få in i hennes lilla hus - det kommer bli galet! Jag tror tanken än så länge är att jag ska stå intryckt i tvättstugan med all sprit och agera bartender. (Vilket är helt okej för det är ju där alla kommer hamna till slut ändå ;) Med min galna familj, Mys sköna kompisar och alla småknäppa postisar kommer det här bli en fest att minnas, det kan ni lita på.
-
Kort sagt: Här ska skapas minnen!

Inga kommentarer: