2010-01-22

2010 - året då jag reder ut mitt liv

Den som vill får gärna tolka det här som ett försenat nyårslöfte, fast det är egentligen inte det som är tanken. Känner bara att det börjar bli dags att ta itu med de här sakerna, och framför allt, det känns som att jag faktiskt är redo att ta itu med de här sakerna.
-
Mission nr 1. Skaffa ett jobb. Check!
Mission nr 2. Red ut lägenhets-strulet. Jobbar på det.
Mission nr 3. Ta reda på vad jag ska plugga. Snart så, ska bara ta hand om allt annat först.
-
Mission nr 4 skulle kunna vara "skaffa mig ett kärleksliv", men det känns inte som att jag har så mycket kontroll över den saken så jag lämnar det öppet än så länge. (Plus att jag egentligen inte är i så stort behov av ett just nu - har tillräckligt att tänka på som det är.)

Inga kommentarer: