2010-01-22

Inte ens två veckor hann jag vara arbetslös

Det känns fortfarande väldigt tidigt att berätta det här, men jag kör på ändå. Som vissa av er lade märke till så var jag på jobbintervju i onsdags. Det var en restaurangkedja som heter Vapiano som sökte personal till deras nya restaruang som öppnar i stan i april. Det var en trevlig liten upplevelse med både gruppintervju och en högst intressant personlig intervju. Hur som haver, jag måste ha gett ett bra intryck för idag så ringde de mig och sa att de har en bartender som ska sluta på deras restaurang i Gamla Stan och undrade om jag var intresserad av att ta hennes plats. Sagt och gjort! Var där och pratade med dem idag på eftermiddagen och jag börjar första veckan i februari! Tadaaa!
-
Var det nån som sa lågkonjuktur? Inte i min värld.

Inga kommentarer: