2010-01-05

Zzzz...

Mår inte så bra så tänker gå och lägga mig redan nu och hoppas att jag vaknar upp frisk och kry imorgon. Har ett par saker jag måste göra och då kan det vara skönt att vara lite klar i huvudet (vilket jag inte har varit idag).
  • Bl.a. ska jag ringa till både Madde och Louisa som det var på tok för längesen jag träffade.
  • Sen ska jag sitta och plira på mitt CV eftersom jag på torsdag ska till arbetsförmedlingen och skriva in mig (måste även plocka fram massa betygspapper som de vill se etc.).
  • Ska också försöka skriva ett par mejl till diverse arbetsgivare och se om de har några intressanta jobb på lager.
  • När Alexandra påminnt mig ska jag ringa till en annonsör på Blocket som hade ett jättetrevligt erbjudande vi vill ta del av.
  • Resten av dagen ska jag tillbringa framför datorn i jakt på framtida idéer.
  • Möjligtvis att det blir ett besök på DBK eller Villan på kvällen om jag mår tillräckligt bra.

Nu, god natt!

Inga kommentarer: