2010-03-29

Nu har jag tydligen varit lite frånvarande i bloggen igen

Man vet att man försvunnit ett tag när mormor börjar lämna oroliga kommentarer. Men ta det lugnt, jag lever! Det har bara varit väldigt mycket jobb och liv på sistone. Tänka sig vad mycket roligt man kan ha när man helt plötsligt har pengar på kontot igen.
Fast imorgon har jag tänkt minska den summan lite då jag ska klippa mig och sen gå på en mini-shoppingtur för första gången på månader. Jag hoppas på att kunna införskaffa mig lite roliga vårkläder och kanske en jacka och ett par skor. Efter det blir det lunch med Maria och Ella och sen stängning på jobbet på kvällen. Men tror inte att dagen tar slut där. Har precis planerat med Maria att vi ska dra ihop ett gäng och dra till Anchor. De lär gå dit tidigare så dyker jag upp sen när jag slutat vid tolv. Föroppningsvis tar inte stängningen särskilt lång tid då vi har en tjej som tränar i baren och det betyder att vi är tre som stänger istället för två.
That's it for now, over and out.

Inga kommentarer: