2010-03-01

A Sunday Search

Kom hem vid nio-tiden ikväll efter att ha varit på bio och tagit en fika med Alex. (Såg Shutter Island - jättebra, men borde verkligen inte ha läst boken innan!) Åt en sen middag vid halv tio och sen dess har jag suttit framför den här dumburken och letat lägenheter. Börjar bli lite småstressad nu när det bara är två månader kvar tills killarnas kontrakt går ut! Men har nu lagt ut ytterligare två annonser och skickat iväg mejl till ett tio - femtontal personer, så förhoppningsvis ger det nånting.
Missförstå mig rätt nu, för egentligen är det inte så svårt att bli av med lägenheten. Har fått flera förslag från diverse håll och kanter. (Typ Hässelby, Vällingby, Haninge och dylikt.) Det är bara det att jag har gått och fått för mig att jag vill komma närmare stan och en tunnelbanestation och om jag ska kunna hålla det inom en rimlig budget så blev alternativen helt plötsligt lite färre.
Men jag ihärdar ett tag till tror jag. Får se vad som händer den närmaste veckan. Önska mig lycka till!

2 kommentarer: