2008-07-28

Har kommer en liten halsning fran soderhavet

Vi solar och badar och har det alldeles underbart. Har precis insett att vi ar inne pa sista veckan och det gor oss lite smatt panikslagna. Men vi forsoker ignorera det och fortsatter gora upp planer som om inget har hant. Imorgon blir det Ring Of Fire pa stranden tillsammans med Kallhallarna (jajamen, vi har hittat ett par kallhallare har nere, varav en jobbar i crewet - varlden ar allt bra liten). Och sen pa onsdag ska vi gora var efterlangtade batresa; att aka bat en hel dag later val inte helt fel? Och sen pa torsdag blir det till att forbereda infor hemresan, ni vet packa, shoppa etc etc.
-
Bajsmackan sen da? Jo ja skulle ju ha fatt min lon idag. Har inte tagit med mig na mer pengar for jag raknade med att den skulle komma nu. Har den gjort det? NAE!!! Sa nu blir det till att ringa ett argt samtal till min chef och fraga vart fan de har tagit vagen. *suck* Det sista man vill oroa sig for pa en san har resa ar pengarna. Blaa.
-
Anyway... Vill inte tanka pa sant nu. Jag tror det ar dags att ga hem och ta en liten siesta innan kvallen borjar. Tror vi kommer ta det lugnt ikvall och bara sitta utanfor Maestros en stund. Det ar sa himla mycket folk pa Upstairs att man inte orkar vara dar.
-
En liten varning ocksa infor hemkomsten. Risken finns att vi pratar med varldens konstigaste dialekt nar vi kommer hem. Varannan manniska man traffar har ar fran Norge och ar de inte fran Norge ar de fran Skane, hur som helst sa adopterar vi deras sprak ganska bra emellanat. (Till och med Negar lagger till med en dialekt ibland - da vet man att det ar illa.)
-
Jajja, det var allt jag hade att saga for den har gangen.
-
Vadåra?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag saknar dig! Kom hem till lilla Alexandra nu. Jag saknar dig!

(ELLER STANNA INTE KVAR FÖR ALLTID ÅTMINSTONE=D Den där ön är beroendeframkallande - Alldeles bereondeframkallande, Lyckan blir total i små doser, men man blir helt paj i hjärnan om man får den i för stora doser- så kom heeeeeeeeeeeeeeeeeem)

ps. HÄLSA ALLA UNDERBARINGAR FRÅN MIG :*