2008-07-13

The story of my cell phone

Var ligger din telefon när du sover? På nattduksbordet
Hur ofta ligger din telefon hemma utan batteri? Så gott som aldrig
Hur känns det när du inte har din telefon på dig? Jag känner mig fri
Får du någon gång höra att du är en telefonälskare? Uhm, nej?
Hur många sms har du skickat sen du fick telefonen? Vart ser man det?
Hur länge har du haft mobilen? Sen oktober 2006 (18-årspresent)
Hur många samtalsminuter har du ringt? 50:29:45
Hur många telefoner har du haft det senaste året? En
Blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? Inte vad jag vet
Vad står de i de 4e sms:et i din inkorg? "Jag har överlevt två världskrig och sexton släktträffar. Det här är ingenting i jämförelse.."
Vad står de i de senaste skickade sms:et? "Du tycker bara om tanken på att jag engagerar mig i ditt liv."
Vem är överst listan över missade samtal? Karro me K
Vem är 6a på listan över mottagna samtal? Kurt
Vem är 2a på listan över uppringda nummer? Apollo
Vad har du som bakgrunds bild? En riktig sommarbild som jag tog när jag var på Emils landställe förra veckan.
Hur mkt batteri har du? 8%
Vem är 8 på din kontakt lista? Bartenderskolan
Vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? Inga kommentarer...
Vem är den första på bokstaven "G" i din kontakt lista? Har ingen på G :(
Vad heter din mobil, som bluethooth namn? CarroDaSexy (döpt av ingen mindre än Diyar himself)
Den bästa låten på din mobil? I Will Crumble med Mike Vogel
Den sämsta låten på din mobil? Sony Ericsson låten som vägrar raderas
Den första bilden du ser när du går in på dina foton? En animé-kanin som Maria skickat till mig
Hur mkt är klockan när du gör detta? 21.15

Inga kommentarer: