2008-07-10

Utmanad

Jag har blivit utmanad...
Om jag förstått saken rätt så ska jag svara på de här frågorna och sen utmana andra människor till att göra samma sak i deras blogg. Eller?
- Rätta mig om jag har fel syster.

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
1. Åka till Gulsippan med Wilda
2. Boka resa till Kos
3. Shoppa saker inför resan (om jag hinner)
4. Jobba
5. Gratta brorsonen på 17-årsdagen (i förskott)

Vad gjorde du för 10 år sedan?
För tio år sedan hade jag förmodligen sommarlov just nu. Kanske var på landet med familjen. Eller så lekte jag med Stora Carro och Sandra... Det var på den tiden när man fortfarande hade tid att leka.

Ställen du bott på?
Jag har bott på ettan och på tvåan på samma adress i hela mitt liv. Räknas avstickaren i Grekland förra året? För i såna fall har jag bott på Kos i tre månader också.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Resa!!
2. Hjälpa fattiga länder, donera pengar etc.
3. Köpa ett hus till min lilla mamma
4. Skämma bort mig själv, min familj och mina vänner!
5. Vad svårt det var att komma på ett femte... Leva livet helt enkelt!

Personer du vill veta mer om?
Alex - Alexandrra's
Emma - Brorsdottern's
Amanda - http://adahlberg.blogg.se/
Karro - blogglös
Neggi - blogglös
Storasyster - har redan blivit utmanad men ändå

1 kommentar:

Eize sa...

jag har ett plan-B alternativ om ni inte hittar något boende, ring mig