2008-07-12

Resan är bokad!

Äntligen! Efter veckor av väntan och velande så har jag nu äntligen bokat min flygbiljett. Fredagen den 18:e juni bär det av ner till ön igen och då börjar livet. Livet som jag fortfarande tänker tillbaka på och minns med ett leende. :)

Och jag kommer få träffa folket igen! (En bråkdel av dem i alla fall) Malin. Johanna. Danne. Jocke. Fiffi. Johannes. Gerry. Lisa. Tobbe. Jag längtar redan. Men ingen Justin och ingen Clabbe och ingen Jannike och ingen Jessi... :( Och ingen Alexandra!!!! Hur ska jag klara mig där nere utan min rumskompis egentligen?! Tur att jag har Karro och Negar som kan hålla mig sysselsatta.

På tal om de två nykomlingarna... Ni kommer få lära er exakt hur man lever, á la Kos-style. Och ni kommer älska det!


Nedräkningen har börjat: 6 dagar kvar
Kos 2008 Here I come!!!

Inga kommentarer: