2008-07-17

Tillbaka på Kos...

Shit, shit, shit, shit! Jag är nervös! Nervös över att åka tillbaka till Kos igen. Nervös över att träffa folk som jag inte sett på ett år. Nervös över att inte ha några pengar. Nervös över att inte ha nånstans att bo. Nervös över att allt kommer vara annorlunda. Nervös över att inte ha roligt. Nervös över precis allting som har med Kos att göra. NERVÖS!!!!!!!
Egentligen så vet jag ju att allt kommer bli alldeles underbart. Och även om det inte skulle bli samma sak som förra året (och det vet jag att det inte kommer) så kan det fortfarande bli världsbäst. Jag menar, jag ska på semester med två av mina bästa kompisar, på ett ställe där det är över 40-grader varmt och havet ligger precis runt hörnet - hur illa kan det gå på en skala?
Men jag är nervös ändå!!
Shit, det känns så sjukt konstigt att jag kommer vara tillbaka där igen om mindre än 48 timmar. Jag kommer gå in på Sol y Mar igen och beställa en toast eller en nachostallrik. Jag kommer gå längs Canary Street och kolla på souvenirer igen. Jag kommer gå på bargatan och låtsas som om inkastarna inte existerar igen. Och jag kommer vara tillbaka på Upstairs igen!! Jag kommer vara tillbaka på Kos...

1 kommentar:

Alex sa...

jag vill inte höra! nu strejkar jag din blogg i 3 veckor och då hoppas jag att du har hunnit lägga upp massa inlägg efteråt så att jag inte ens ser ett endaste inlägg från kos. blä. jag älskar dig. HÄLSA KOS FRÅN MIG OCH FANNNN: Gört bara!