2009-02-09

He's just not that into you

Jättesöt film. En originell romantisk komedi. (Om det nu finns såna vill säga?)
Nä men allvarligt, den var faktiskt bra. Den hade lite samma upplägg som Crash (kommer ni ihåg den filmen?) där de visar en massa olika historier och sen på slutet så väver de ihop dem på olika sätt. Riktigt bra gjort.
Innan jag såg den var jag orolig för att Jennifer Aniston och Ben Affleck inte skulle fungera ihop, snacka om omaka par. Men det gick faktiskt. På nåt galet vis. Jag som brukade ogilla Ben Affleck har märkt att han växer mer och mer i mina ögon för varje film jag ser honom i. Och Gone Baby Gone som han skrev och producerade var ju hur bra som helst.
Men anywho. He's just not that into you var jättebra, och gillar ni romantiska komedier ska ni definitivt se den här.
-
Later!

Inga kommentarer: