2009-02-03

Johan Glans

Nu har jag precis tittat klart på ett klipp (eller snarare sex klipp) från då Johan Glans gjorde ståupp i Helsingborg. Det var helt hysteriskt kul. Jag har skrattat så ja gråter i nästan en timme nu. Hans beskrivning av hur man använder The Force (ni vet, från Star Wars) på folk för att få dem att glömma saker... Eller när han filosoferar om vad människan använde för språk innan språket var uppfunnet... Haha, jag skrattar bara jag tänker på det.
Så det är mitt tips för idag, gå in på youtube och sök på World Tour of Skåne. (Speciellt ni Karro och Maria; det här är Johan Glans i sitt esse.) Ni kommer definitivt ha förlängt ert liv lite efter att ha sett det här. (Ni vet, för att ett gott skratt förlänger livet.)
-
Johan Glans om skåningar och stockholmare. Hysterisk.

3 kommentarer:

maria sa...

"vi förstår inte vad du säger. du måste prata lite tydligare. ok HEEI"
HAHA, vi har sett den här gumman. skrattar ihjäl oss :D:D
"okeeej, tack.. :)"

Alex sa...

hihihi! tack. nu gjorde du min morgon lite bättre.

Anonym sa...

"jag vill ha latte"
"men vi har kaffÖÖÖ"

hahaha


/karro