2009-02-23

Skriva eller inte skriva

Det känns konstigt att skriva... Vet inte riktigt vad jag ska säga. Med ens känns det fel att blotta mitt liv i en blogg. Vilket är jobbigt för jag älskar att skriva. Enda anledningen till att jag bloggar är för att jag får skriva. Det är en typ av terapi för mig. Men att skriva om händelserna och känslorna i mitt liv just nu känns fel. På fler sätt en ett. Och att skriva om andra saker (som egentligen inte rör mig ryggen) känns bara falskt.
-
Så vad gör jag nu?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att du inte vill blotta ditt liv på bloggen just nu. Men forstätt skriva för dig själv, bara så du skriver av dig. Precis som du säger det är terapi för dig, och det behöver du just nu.
Och du är JÄTTE bra på att skriva, tänke om man var lika duktig som du!
Puss & Kram / Pia

Eize sa...

eller så gör du som jag och låter bara "betrott" folk läsa....idioter ;-)

Anonym sa...

Hejhej! Såg att du kommer tillbaka till Seattle, vad kul. När är det du kommer? Jag tycker minsann att en middag eller kanske en milkshake vore på sin plats. Ta hand om dig :) /Louisa

Anonym sa...

en liten uppdatering kan vara på sin plats.. Bara så man vet hur du har det..