2009-02-09

Jet City Improv-klipp

Visade jag nånsin det här klippet? Jag tror inte det.
Det här filmade jag när vi var och kollade på Jet City Improv för kanske en månad sen. Ljudet är ganska dåligt så jag vet inte om ni kommer förstå så mycket men jag förklarar ändå. Innan den här scenen började så fick publiken uppgiften att skrika ut olika filmgenres. Vad som helst som poppar upp i huvudet kan man skrika ut och så sitter det en kille på scen och skriver ner alla han hör (vi kan kalla honom Bob). Sen när skådespelarna/komikerna börjar göra sin grej (börjar improvisera) så sitter Bob och skriker ut ett par filmgenres och då måste scenen som spelas upp omedelbart anpassas till det han säger. Jag har skrivit upp vilken ordning dem kommer i här så kanske ni förstår lite bättre. Lycka till.
-
Psychological thriller
Film Noir
Musical
Bollywood
Sci-Fi
Chick Flick
-
Och kom ihåg, ALLT är improviserat.
-
"You women! I'll never understand you, but... My god if I don't respect you."

Inga kommentarer: