2009-02-09

Söndagskul

Det var meningen att vi skulle åka till skidbacken och "go tubing" idag (jag har bifogat en bild för att jag ska slippa förklara vad det är), men på grund av omständigheter som jag inte orkar gå in på så blev det inte så. Istället träffades jag, Candice och Jasminka vid the Space Needle och roade oss i det området. Det blev lunch, sci-fi/musik-museum och en karuselltur. Vi övervägde att åka upp i Space Needlen men det var så molnigt så vi kände att det inte var värt $16. Men vi hade kul ändå. Sen avslutade vi dagen med att köpa en massa chips och godis och åka hem hit och kolla på Wanted. (En lite för våldsam film för min smak men ganska bra ändå.) Allt som allt; en riktigt mysig söndag.
-
Tubing (bild tagen från google):
-
The Space Needle ur grodperspektiv:
-
"Wohoo, I'm flying too!":
-
Skyltarna som satt på tjej respektive killtoaletten i Sci-Fi-delen av museet:
-
En ekorre som skuttade förbi:
-
Dags för avfärd:
-
"Wohooooooooo!":
-
Och sist men inte minst ett videoklipp från vår karuselltur:

Inga kommentarer: