2009-10-08

Dagens innehåll:

- Intervju med volontäravdelningen på Stockholms Filmfestival. Japp ni gissade rätt, jag ska jobba som volontär hos dem under de kommande sex veckorna. Kommer vara på event-avdelningen som har hand om alla galor, fester, röda-mattan-tillställningar etc; ska bli hur kul som helst! (Lite snopet kanske att det inte blir nåt betalt, men hoppas istället att alla gratis filmer jag kommer få se väger upp för det.)
-
- Fika i solen med Bella och Karro. Att sitta på Café Moda en höstdag som denna och bara snacka massa skit var hur skönt som helst. Och välbehövligt. Nu när min största källa till skitsnack har emigrerat till London har det inte blivit så mycket sånt på sista tiden.
-
- Och nu? Blir det till att plugga, plugga, plugga! Jag hoppas på att bli klar med första uppgiften ikväll så jag har hela helgen på mig att jobba på den andra. Vilket betyder att ni inte får komma med några roliga förslag som kan locka bort mig från mitt välbehövliga studerande. Hör ni det!
-
Nu ska jag ta och äta lite middag innan det är dags att sätta sig med svenskan igen. Men jag lämnar er till att njuta av den här härliga höstbilden. Ciao bellas!

Inga kommentarer: