2009-10-23

Nu var det allt bra längesen jag gjorde en lista

Läste precis en gammal lista som jag skrev för snart två år sen. Det var en lista över saker som jag skulle göra/köpa/åstadkomma så fort jag hade tid och råd. Och det inspirerade mig till att göra en ny.
-
Här är en lista över saker som jag VILL göra om jag skulle ha tid och/eller pengar:
  • Fira nyår i London (jag är redan halvvägs dit, men vet inte än om jag kommer ha råd att leva där under tiden)
  • Hälsa på alla nära och kära i Seattle (känns dock väldigt långt bort just nu med tanke på min ekonomiska status)
  • Skaffa nytt täcke och nya kuddar (det nuvarande setet börjar kännas lite sunkigt - och kallt!)
  • Gå på Bounce's sista föreställning (hoppas bara det finns biljetter kvar när jag väl har råd att köpa dem)
  • Läsa klart Matte E (verkar inte som att det kommer hända förrän nästa termin)
  • ...

To be continued...

1 kommentar:

Neggi sa...

1. du måste komma hit..avboka vandrarhemmet, du får bo här med maria..vi kan dela säng! jag tänker se till att du får plats (vet att det inte löser alla pengar problem men det är lite bättre:)

2. lägg upp din gamla lista eller skicka den till mig:) jag blev nyfiken!