2009-12-25

Dan efter dopparedan

Nu sitter jag här iförd min mysiga morgonrock och mina nya superfina fårskinnstofflor (tack storasyster och W) och bara njuter av att inte behöva göra nånting. Gårdagen passerade smärtfritt och utan några kollapsade bord vilket alltid är en bedrift. Maten var jättegod och gubbröran var en hit, det verkar som att jag tagit på mig uppgiften att göra den varje jul från och med nu. Som enda "barnet" hade W det väldigt jobbigt med att vänta på tomten men när han till slut dök upp efter middagen blev allt frid och fröjd. Många roliga klappar blev det och jag som har världens bästa syskon har fått biljetter till både Henrik Fexeus Sinnescirkus och Bounce's sista föreställning. Jag är på tok för bortskämd.
När julaftonskvällen sen började dra sig mot sitt slut blev jag övertalad att följa med Andreas till MP. Sagt och gjort och då MP stängde klockan ett blev det efterfest i Skälby med massa trevliga människor.
En väldigt lyckad julafton på alla sätt och vis. Nu ska jag bara se till att bota den här huvudvärken så är jag fit for fight sen inför juldagskvällens äventyr. God fortsättning på er allihop!

Inga kommentarer: