2009-12-06

Sista söndagen den här veckan

Söndagstrött? Nä faktiskt inte för en gångs skull. Och tur är väl det för ikväll kommer bli en uppesittarkväll med biologiboken igen. Det är sista provet för kursen imorgon förstår ni. Men innan jag sätter mig med näsan i boken tror jag jag ska ta och inreda lite. De sista hyllorna åkte nämligen upp på väggarna för en liten stund sen, wohoo! (Det tog bara fyra månader.) Om ni är snälla kanske jag till och med visar lite bilder av hur det ser ut när jag är klar.
-
Snabb resumé av vad jag gjort den här veckan:
- Pluggat, pluggat och åter pluggat. (Men fortfarande inte tillräckligt.)
- Jobbat på DBK x2
- Tränat (väldigt lätt dock måste jag säga)
- Designat en pepparkaksborg (som tyvärr aldrig blev ihopsatt)
- Myst med mina vänner i sann julanda
- Dekorerat pepparkakor med familjen
-
Nästa vecka kommer stå i matematikens tecken (så ni kan ju förbereda er redan nu på mycket frustration och diverse utbrott från min sida). Har dock gett mig själv ledigt tisdagkväll då det bjuds på drinkar med vännerna hemma hos Karro.
Puss på er nu kära läsare!

Inga kommentarer: