2009-12-29

Det börjar dra ihop sig

Väskan är packad, sängen är bäddad och jag är laddad. Ska bara slänga i mig nåt att äta så drar jag sen, wohoo! Jag tar väskan i bilen till Karro så får den stå hos henne den här veckan. (Jag och Karro delar resväska förstår ni så hon har inte ens fått chansen att packa än.) Måste dit i god tid innan vi ska in till stan och träffa killarna.
21.50 går flyget ikväll (hoppas vi i alla fall, peppar peppar - vädret vi har nu kombinerat med ryanair känns väl inte direkt som ett 100-procentigt kort), så är vi framme London 23.05 (UK tid). Sen är det bara för oss att hoppa på en buss mitt i natten (rätt buss förhoppningsvis) och gå av vid en station (den Negar sagt åt oss att gå av vid förslagsvis) och hejda ett par taxisar (några som inte känner för att lura ett gäng tjugo-åriga turister) och åka de tio minuterna det tar till Negar. Det låter väl enkelt och bra? Efter det är det bara att börja njuta av storstaden och nyårshelgen och allt vad det kan föra med sig. Wohoo!
Med det sagt finns det nästan bara en sak kvar att säga:
-
Sayonara suckers!

Inga kommentarer: