2010-02-15

Pricktest

320 kr för att bli stucken i armen tolv ggr? Ja men varför inte! Om inte annat så är det ju ett trevligt sätt att spendera sin måndagförmiddag på eller hur? Not!
Men, men, det är ju för mitt eget bästa och egentligen är det inte särskilt farligt. Sticker till lite bara och sen kliar det mest under tiden "prickarna" reagerar. Den stora svullnaden på vänster bild är min reaktion på häst så jag tror det är säkert att konstatera att det inte blir nån ridning för mig inom nån snar framtid. På den högra bilden ser ni katt, hund, gräs och björk (tror det var den ordningen) och det är väl inget nytt där heller. Det kommer inte bli nått husdjur för mig när jag flyttar till eget och jag ska försöka undvika (så gott det går) att rulla mig i gräset i sommar.
-

2 kommentarer:

Neggi sa...

sad:( vilken tur att hästar e så läskiga ändå;) vill du rulla i gräs finns det konstgjort sådant och vill du ha ett husdjur så ere bara att dra fram rakhyveln. loves you!

maria sa...

Äsch, hästar är inte vår cup of tea. Det räcker väl att Johnny Depp är din hingst?! Nu kommer han att alltid förbli det. Halleluja!
Loveness