2007-10-10

Den första av mina många listor

De som känner mig vet att jag älskar att göra listor. Fråga mig inte varför men så fort det blir lite mycket att hålla reda på här uppe *pekar på mitt huvud* känner jag mig alltid mer organiserad om jag har en bra lista. Så här kommer den första av många:

Saker jag ska göra och/eller skaffa mig när jag har råd
  • Körkort (tydligen bra att ha)
  • Resa till Irland (hälsa på Alex)
  • Ny bra(!) hårfön (det ska inte ta tjugo minuter att torka mitt hår, det är tunt som tråd!)
  • -- platt-tång (mitt raka hår blir faktiskt snyggare lite mer tillplattat)
  • Lära mig ett nytt språk (grekiska kanske?)
  • Bärbar dator (en söt liten Apple som jag kan sitta och blogga med var som helst)

1 kommentar:

Alex sa...

och nu ar det dags for min andra kommentar!!!

det har jag tankt saga lange till dig men jag har alltid glomt det; din lilla skitunge!!! Vet du hur mkt du har smittat mig med dina listor? Iofs har jag alltid skrivit mkt, men mina to-do-lists- borjar bli dagliga, sen kos tiden!

ar det ett bevis pa att jag saknar dig? eller att du hade alldeles for stor inverkan pa mig? Haha!