2008-10-27

27:e oktober

Congratulations to me!!




I år ska jag kompensera för förra årets födelsedag och fira dubbelt så mycket. Först blir det stan-utflykt helt ensam, ska inhandla lite festdekorationer och förhoppningsvis en klänning som jag kan ha på lördag. Sen ska jag träffa Bella och testa hennes högtalare och om de funkar så är det ett problem mindre inför lördagen. Sen ska jag hem för en snabb fika med mor och storasyster och sist men inte minst blir det födelsedagsmiddag med tjejerna. Fullspäckad dag idag. Och trots att den 27:e oktober slutar vara 00.00 ikväll, så kommer min födelsedag igen på lördag och då jäklar blir det partaj!

Jag ser den här dagen lite som början på resten av mitt liv. Eller början på mitt liv det kommande året i alla fall.

Ett sista grattis till Ella som också fyller 20år idag. Grattis gumman!!

Inga kommentarer: