2008-10-05

En dag full av scrap

Jäklar vad den här dagen har svischat förbi. Det känns som om det bara var ett par timmar sen som jag blev väckt av storasyster som sa åt mig att komma och hämta henne halv tio istället för tio. Men klockan är halv tolv och jag har precis kommit innanför dörren.
Jag vet inte om jag känner att jag har varit jätteproduktiv idag, men lite har jag fått gjort i alla fall. 1 enkel layout klar, 1 enkel layout påbörjad, 1 dubbel layout klar och en dubbel layout nästan klar. På tolv timmar. Det är väl okej? Särskilt med tanke på att jag fastnade en stund på eftermiddagen och mest satt och tittade på mina papper i två timmar.
Anywho. För de som tror att den här "träffen" bara var en ursäkt för att få dricka vin så visar jag er den här bilden, jag tror ni kommer ändra uppfattning:
-

2 kommentarer:

Alex sa...

VIN? som i alkoholhaltigt vin? V-I-N? haha. NEJ DET TROR JAG VERKLIGEN INTE. Inte om du var där. Fast önska kan man ju ;-)

Om jag startar massa scrapping-kvällar. Kommer du och dricker vin med mig då?=D

Eize sa...

Ja, det gör hon och syrran följer med (hon är jättebra på att dricka vin)

;-)