2008-10-01

Experiment #2

Jag har ett nytt "experiment" på gång. Eller det är inte så mycket ett experiment som det är en undersökning. Från och med nu ska jag börja sätta upp vilken veckodag det är som etikett när jag skriver ett blogg-inlägg. Sen ska jag försöka kolla om det finns några likheter eller skillnader beroende på vad det är för dag när jag skriver. Är jag till exempel mer deprimerad på söndagar än vad jag är på fredagar? Skriver jag mer om känslor på tisdagar medans torsdagarnas inlägg mest handlar om jobb? Är mina blogg-inlägg längre på lördagar? Eller kommer jag inte hitta något mönster överhuvudtaget? The future will tell.
-
Idag är det måndag. Och jag mitt förra inlägg handlade om musik, och det här inlägget handlar om ett nytt experiment. Hmm, undrar vad det var för dag när jag gjorde experiment #1 (diskemedel-i-vattenkokaren-experimentet)? Det ska bli intressant att se vad nästa måndags blogg-inlägg kommer handla om. Kanske är jag mer kreativ på måndagar? Vi får se
Tills vidare.

Inga kommentarer: