2008-10-28

Hälsoundersökning

Har precis kommit hem från vårdcentralen efter att ha gjort en hälsoundersökning. (Ett krav för att jag ska få åka till USA.) Det var en intressant upplevelse. Jag fick bland annat visa doktorn att jag kunde gå fram och till baka på hälarna och på tårna, och att jag kunde blunda och ta mig på näsan samtidigt. Sen kollade hon reflexer i både händer, fötter, armar och ben. Och sist men inte minst så kittlade hon mig under fötterna. Som sagt, en intressant upplevelse. Tyvärr så var det inte klart där. Jag måste fortfarande ta reda på vad jag har vaccinerat mig mot under mina tjugo år, nån som har en aning om vart jag kan hitta sån information? Sen måste jag komma tillbaka om en vecka och lämna urinprov. (Too much information?) Jag bara hoppas att allt hinner bli klart i tid, för annars får jag inte åka.

Inga kommentarer: