2009-05-07

Nu är nästa resa bokad

Som de flesta vet så åker jag till Hawaii en vecka i sommar. Den 10:e till 16:e juni kommer jag ligga och slappa på Waikiki Beach i Honolulu och det kommer bli grrrrreat. Men när jag sen kommer hem igen den 16:e så har jag fortfarande 10 dagar kvar av min semester och att tillbringa dem här i Seattle medans alla andra jobbar är det inte tal om. Så nu har jag bokat nästa resa. Den 20:e juni flyger jag ner till San Francisco för att möta upp en grupp andra au pairer (inga jag känner, allt är fixat genom en agentur) där vi påbörjar vår "California Tour 2009" som den kallas. Två nätter i San Francisco, tre nätter i Los Angeles och slutligen två nätter i Las Vegas innan det är dags att flyga hem igen. It's gonna be lovely! California dreamin... (and a little bit of Nevada)

Inga kommentarer: