2009-05-21

Uppdatering

Det finns inte så mycket att säga om min vecka än så länge. Har mest tagit det lugnt och försökt spara pengar. Gick på en 2-dollars bio ikväll med Louisa och Sofia (såg Twilight - IGEN). På filmklassen igår spelade jag in 80% av mina scener - asroligt och jättenervigt på samma gång. Vet inte om jag kommer klara av att se slutresultatet. (Nu förstår jag skådisar som säger att de inte kollar på sina egna filmer.)
Morgondagen kommer förmodligen gå i samma anda som resten av veckan. Funderar i och för sig på att åka förbi Victoria's Secret och testa bikinin som jag spanat in. Hawaii närmar sig med stormsteg och jag har massor jag måste göra innan dess. (Idag är det exakt tre veckor kvar innan jag åker - wohoo!) Sen på fredag har ungarna ledigt från skolan, då blir det till att försöka hitta på nåt underhållande (förslag nån?). På kvällen drar jag till Fanny och sover där och sen på lördagmorgonen blir vi upphämtade av resten av tjejerna. Då är det Vancouver som står på agendan.
Over and out...

2 kommentarer:

Pia sa...

Ha det så mysigt i Vancover då behöver den inte vara ett dröm resemål längre. Ser fram emot dina berättelse och bilder-

Pia

Alex sa...

PUSS!