2009-05-31

Tidig lördagkväll :(

Har precis kommit hem från Golden Gardens. Det blev grillad korv med tjejerna ikväll igen. (Jag, Madde, Louisa, Pamela, Cynthia, Cindy och Cindys kompis.) Tyvärr så stänger stranden klockan elva så vid tjugo i kom vakterna och släkte allas brasor sen var det bara att masa sig hemåt. Så nu sitter jag här, helt ensam i mitt lilla rum. Tråkigt...
Men! Idag fick jag reda på att "10 orsaker att hata dig" utspelas här i Seattle, så jag tror att jag måste sätta på den och inspektera den lite närmare. Tja rå! Och god morgon på er i Sverige!
-

2 kommentarer:

Pia sa...

God morgon på dig I Seattle!

Gör du en ordenligt miljö studie av 10 orsaker att hata dig, det blir väll typ 100 gången du ser den.

Vill också passa på att tala om att nu är klockan 10.00 och det är redan 23 grader i skyggan.
Så jag får inte glömma att fälla persiennerna i sov och vardagsrum när jag går ut, annars har jag bastu när jag kommer hem

Puss & Kram Pia

Alex sa...

puss puss puss!