2009-06-07

Hollywood nästa?

Visst berättade jag att vi hade vår filmpremiär i veckan? Och att vi stannade efteråt och snackade med killarna som bodde där? Anywho, för ett par dagar sen så frågade dem om jag ville vara med i en ny film som de ska göra - och som den skådespelare jag är (??) sa jag självklart ja. De ville göra ett parodi-avsnitt av Cribs i deras hus och till det behövde de tjejer som gick runt i huset och såg söta ut^^. (Cribs är ett tv-program på MTV där kändisar får visa runt hur det ser ut i deras hus.) Så idag har jag tillbringat dagen hemma hos Rich, Graham, Sunit och Phil filmandes en hel massa olika grejer. (Filmen kommer förmodligen komma upp på Facebook om ett par veckor så ni kan se den. Om ni vill se en annan video som de här killarna har gjort kan ni gå in här: http://www.facebook.com/video/video.php?v=590464243987)

Anyway, jag har haft hur kul som helst! Och som pricken över i:t fick jag träffa President Obama!!!

Inga kommentarer: