2009-06-16

Snabb update

Det blev ingen utforskning av ön igår eftersom man måste vara 21 för att få hyra bil. (Sämst!) Istället låg jag på stranden hela dan med tre killar från hostelet och när jag kom in var jag röd som en kräfta. Idag har jag varit och dykt med hajar - ascoolt! De sänker ner en i en sån där bur och sen slänger de ut mat så alla hajarna dyker upp. Det var säkert 15 - 20 stycken när det var som mest! Jag filmade lite ute på båten så om jag har tid lägger jag upp den här på bloggen ikväll, annars får ni vänta tills jag kommer hem imorgon.
Buhuhu, jag vill inte åka hem! Så fort jag kommer tillbaka till Sverige kommer jag börja planera nästa resa till Hawaii. Jag bara måste komma tillbaka! Att aldrig se den här staden igen är helt otänkbart.
-
Nej nu ska jag bege mig ut i solen ett par timmar innan det är dags att börja packa. Men den här gången är det solskyddsfaktor 30 som gäller, vill inte gärna bli rödare än jag redan är:
-

Inga kommentarer: