2009-06-20

Snabb up-date innan jag sticker igen

Jag följer strömmen då och börjar det här inlägget med ett "glad midsommar allihopa!" Kvällen till ära kommer svenskarna i Seattle (jag, Madde, Louisa och Sofia) äta middag hemma hos mig. Det kommer bli potatis, lax, sill, jordgubbar, äppelpaj, glass och självklart lite marabou mjölkchoklad. En riktigt festmåltid helt enkelt!
Sen imorgon bär det av till San Fransisco. 6.50 kommer shuttlen och hämtar upp mig vilket betyder att jag tänker ta det relativt lugnt ikväll. (Hur nu det är möjligt när vi har en 1.75 liters vodka att dela på.) På söndag blir det tour i SanFran sen Alcatraz på eftermiddan -- I'm so excited! Sen LA på måndag, Las Vegas på torsdag, sen hem till Seattle igen nästa lördag. Det kommer vara en fullspäckad vecka!
-
Jag lämnar er med lite bilder från gårdagen. Det var Cindy's sista kväll i Seattle så vi hade avskedsmiddag för henne sen utgång och dans. En helt galen kväll!
-
I'm gonna name this photo: Grönsaksdansen
-
Vi lyckades smita in på ett mexikanskt ställe med live-musik = dans!
Pamela, jag och Cindy
-
Brenner, Kevin, Ricardo och jag

1 kommentar:

maria sa...

lilla carro : )