2009-11-19

Kära tomten...

Om du tycker att jag har varit en snäll flicka i år får du jättegärna lägga ett par biljetter till Bounce's avslutnings-show i min julstrumpa. Jag lovar att jag bjuder med dig om du känner att du behöver en paus från leksaksproduktionen som jag antar kommer vara i full gång i april nästa år. Och om tomtemor tycker att det är konstigt att du går på dansshow med en 21-åring kan du ju alltid ge mig tre biljetter så hon också kan följa med. Vad säger du tomten, låter det som en bra deal?
Lycka till med att slå in alla julklappar nu och hälsa tomtemor och nissarna!
-
Många tomtekramar önskar
Carro
-
ps. Jag har ingen skorsten men om du vill kan jag hänga ut julstrumpan på balkongen så du kommer åt den i alla fall. (Jag bor i det blåa huset med blå brevlåda.)
-

Inga kommentarer: