2009-11-12

Ligga?

Hihihi. Jag har gått och införskaffat mig en ny bok. Alla får ligga som är skriven av ingen annan än min gud Henrik Fexeus. Den innehåller "strategier i förförelsekonst för den moderna gentlemannen och kvinnan". Och jag vet vad ni tänker, hur desperat är det inte att köpa en bok om "förförelsekonst", men jag kan inte hjälpa det! Han skriver så sjukt underhållande och jag blir lika fascinerad varje gång han beskriver alla sätt vårt undermedvetna styr oss (och andra) utan att vi vet om det. (Ni skulle bara veta sakerna som vår hjärna får oss att göra utan någon som helst respekt för våra medvetna tankar.) Så med hans ord i bakhuvudet tänker jag ge mig ut i världen och se hur mycket bättre jag faktiskt kan bli på att kommunicera med andra människor. It's gonna be so much fun!
-

Vem vet, det kanske är den här som ska bli min nya bibel istället för "Konsten att läsa tankar".

Inga kommentarer: