2008-01-20

Galen helg

Klockan är halv sex och jag har varit vaken i 1½ timme. Det har varit en sån där galen helg igen. 15-årsjubileum på puben igår = smockfullt med folk och JÄTTEmycket att göra. (Jag fick lite Club-UpStairs-flashbacks emellanåt när man satt fast i en folkmassa med arton glas i famnen och var tvungen att skrika högt för att folk skulle flytta på sig.) Ännu värre lär det bli nästa helg då det är näst-sista helgen PLUS löningshelg, och veckan efter det vill jag inte ens tänka på. Det kommer bli sjuuuukt mycket att göra sista tiden. Och det är precis så vi vill ha det. ;D
-
Båtresan sen då. Oj, oj, - den kommer också bli gaaaalen. Det enda man kan säga är att "at least we'll go down with a boom".
-
Sen efter det så är det slut =( Jag kommer sakna det jättemycket. Det är så typiskt att det blir så här just när jag blivit lite varm i kläderna och börjar njuta av jobbet på riktigt. Det här är definitivt det bästa jobbet och det bästa gänget jag har jobbat med. Jag vet inte hur jag ska stå ut med mina andra jobb nu när höjdpunkten i vardagen försvinner. De har verkligen satt ribban högt för mina kommande jobb.

Inga kommentarer: